ГАРАНТІЙНІ ОБОВ’ЯЗКИ ТА ПОРЯДОК ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ

Інтернет магазин PromLand.COM.UA далі - Постачальник, клієнт інтернет магазину PromLand.COM.UA, далі - Замовник

  1. Постачальник несе гарантійні обов’язки перед Замовником передбачені пунктом 5.1 угоди про поставку (заключається окремо).
  2. У випадку виявлення Клієнтом дефектів обладнання, останній має право на його ремонт за рахунок Постачальника на протязі гарантійного терміну.
  3. У випадку, якщо обладнання вийшло з ладу з вини Замовника, ремонт обладнання виконується за рахунок останнього.
  4. У випадку виходу з ладу обладнання на протязі гарантійного терміну Постачальник проводить гарантійний ремонт, а не заміну пошкодженого обладнання.
  5. Технічне обслуговування обладнання проводить Замовник.
  6. У разі виникнення проблем з поставленим обладнанням, Замовник повідомляє Постачальника про необхідність скористатися своїм правом на гарантійний ремонт.
  7. Постачальник проводить експертизу за результатом якої визначає причину поломки.
  8. Замовник самостійно доставляє пошкоджене обладнання, або запчастину Постачальнику.
  9. У разі необхідності Постачальник направляє свого представника для вирішення технічних проблем за окремою домовленістю.
  10. Постачальник не несе відповідальність за вихід з ладу обладнання, якщо Замовник порушує умови експлуатації чи зберігання, а саме: якщо експертизою буде встановлено факт використання обладнання не за призначенням, буде виявлено перенавантаження обладнання, або використання його в умовах, які не відповідають паспортним вимогам. Якщо обладнання зберігалося у невідповідних температурних умовах, було виявлено сліди заливання водою та іржа, монтаж некваліфікованими особами, інтернет-магазин PromLand.COM.UA лишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні.
  11. Постачальник не несе відповідальності за дії та компетентність персоналу замовника, не зобов'язаний надавати інформацію щодо технології виробництва і принципів використання обладнання. Навчання персоналу Замовника може бути проведене за окремою домовленістю.
  12. Постачальник гарантує безперебійну роботу обладнання в рамках гарантійного терміну і несе відповідальність виключно за стан  механічних та електричних складових. На витратні матеріали гарантія не розповсюджується.
  13. Згідно Ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" Замовник має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.


Політика повернення товарів
:

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти дніва також:

  • безоплатне усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
  • заміну на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості;
  • відповідного зменшення його купівельної ціни;
  • замінити на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
  • розірвання договору та відшкодування збитків, яких він зазнав.

ЗАПУСК ТА НАЛАДКА

Обладнання поставляється в робочому стані, попередньо пройшовши передпродажну перевірку та тестування. Клієнту надається можливість перевірити працездатність обладнання на складі нашого підприємства.

У випадку, якщо поставлене обладнання не функціонує належним чином, воно потребує наладки.

Наладку - клієнт здійснює власними силами, звертається до сторонніх фахівців, або ж викликає спеціаліста сервісного центру ПРОМЛЕНД за окрему плату, яка формується на основі індивідуальної домовленості, безпосередньо з працівником сервісного центру. Вищеописані умови, обумовлені тим, що в процесі доставки робота механізмів може бути порушена у зв’язку з механічним впливом на них під час завантаження/розвантаження та транспортування.

Некоректна робота механізму не вважається поломкою чи бракованим і потребує налаштування. якщо в процесі налаштування виявиться недоліки, вони усуваються за рахунок нашого підприємства на умовах гарантійного обслуговування викладених вище.

Консультації з наладки, надаються безкоштовно в телефонному режимі. У випадку необхідності виїзду фахівця за місцем росташування виробництва клієнта, йому оплачується дорога, проживання (за необхідністю) та гонорар, розмір якого визначається за домовленістю.

ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ВИДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ!

  • Вінчики
  • Транспортерні стрічки
  • Де-які види інших комплектуючих

Порівняти 0

Немає товарів

Буде визначено Вартість доставки
0,00 ₴ Разом до сплати:

Оформити замовлення